آموزش لینک سازی خارجی

ساخت وبلاگ


فرض فرمائید دوستتان به منزل‌ی شما آمده میباشد. زمانی که می رسد آغاز آموزش لینک سازی خارجی می‌نماید به تمجید کردن و می گوید:«کوچه‌تان را پیدا نمی‌کردم. از یک فروشگاه‌دار پرسیدم و توانست ارشادوراهنمایی‌ام نماید.» در‌صورتی‌که یک دارای تخصص بهینه سازی این روایت را بشنود ممکن میباشد ذهنش به سمت پیوند فرنگی برود! در‌این قصه، دکان‌دار به منزل‌ی شما لینک و پیوند فرنگی داده میباشد. 

در لهجه seo هر وقت شما استفاده کننده را بوسیله پیوند‌هایی که در اینترنت‌سایتتان ساخت‌و‌ساز میکنید، به شیت‌ی دیگری از وبسایت خویش هدایت فرمائید، لینک و پیوند سازی داخلی جاری ساختن داده‌اید. البته در‌صورتی‌که اینترنت‌وبسایت دیگری کاربرش را به کاغذ‌ی شما هدایت نماید یا این که شما از اینترنت‌سایتتان به یک ورقه‌ی وبسایت دیگر پیوند بدهید، لینک و پیوند فرنگی ساخته شده است.  درین نوشته‌ی‌علمی‌ میخواهیم به تعریف‌و‌تمجید لینک و پیوند سازی فرنگی و اثر آن بر seo بپردازیم.

 

پیوند سازی فرنگی چیست؟
پیوند‌سازی فرنگی یا این که بک لینک و پیوند، دربرگیرنده لینک و پیوند‌هایی می باشند که از وب سایت‌های دیگر به اینترنت‌وبسایت شما داده می شوند. بیایید با یک نمونه موضوع را پر‌نور‌خیس کنیم. فرض فرمائید شما صاحب و مالک اینترنت‌وبسایت A به نشانی aaa.com می باشید. در حالتی‌که یکتانت در یک کدام از مقالاتش به یک کدام از صفحه های شما (به عنوان مثال aaa.com/something) پیوند بدهد، شما یک پیوند فرنگی از یکتانت گرفته‌اید.  یا این که تحت عنوان مثالی دیگر، آحاد منابعی که ما در انتهای مقالاتمان بیان می کنیم، برای وب سایت‌های منبع، exteal link محسوب می گردند.

نوشته ی علمی پیشنهادی :با تعدادی مثال رپورتاژ اطلاع رسانی چیره اهل ایران آشنا گردید!


 

گونه های پیوند سازی فرنگی
شما می توانید به نحوه‌های متفاوت برای پیوند‌سازی فرنگی مبادرت نمائید:

۱. پیوند فرنگی تالیفی

شایسته ترین نوع پیوند فرنگی زمانی میباشد که یک اینترنت‌تارنما به طور خود کار و سوای عملکرد خاصی از سمت شما، به یکی‌از صفحه های اینترنت‌سایتتان پیوند میدهد. 

این پیوند ممکن میباشد شرایط‌های مختلفی داشته باشد. برای مثال:

اسم بردن از کمپانی شما یا این که یک کدام از عده ای که در آن شغل می‌نماید
پیوند کردن شما تحت عنوان منبع اطلاعاتی که در محتوا مستعمل میباشد
ارجاع به اینترنت‌وبسایت شما تحت عنوان طراح یک اینفوگرافیک
رای زنی با یکی‌از همیاران شما در کمپانی

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 114 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:00


مداقه لینک و پیوند سازی فرنگی در بهینه سازی چیست؟
• هر لینک و پیوند فرنگی به کاغذ شما، یک رای (vote) به حساب آورده آموزش لینک سازی خارجی می شود: لینک و پیوند های فرنگی به گوگل می‌گویند که شیت شما از لحاظ محتوا به اندازه کافی عالی میباشد و بها به اشتراک نهاده شدن را داراست. طبق استراتژی پیوند سازی فرنگی، دریافت کردن پیوند از وب سایت های دارای اعتبار، به شما امداد می نماید تا بیشتر چشم گردید.
• لینک و پیوند های فرنگی ترافیک وب سایت شما‌را بیشتر می نمایند. موتورهای جستجو گر هنگامی که یک وب سایت را کراول می نمایند، کل پیوند ها را دنبال نمیکنند؛ البته اسم بردن از تارنما شما در یک وبسایت دیگر، امتیاز به حساب آورده می شود و ترافیک سایتتان را با هدایت یوزرها به وبسایت شما، ارتقا می‌دهد.
• دریافت کردن پیوند از وبسایت هایی با جايگاه بالا یا این که دامنه توانا سبب ساز می‌گردد که درجه تارنما شما بهبود پیدا نماید. اصطلاح link juice نمونه نیکی برای علامت دادن این زمینه میباشد که در شرایطی که تارنما هایی با اعتبار بالا به شما لینک و پیوند بدهند، اعتبار وب سایت شما نیز بالا می رود.

مزایای لینک و پیوند سازی فرنگی چیست؟
پیوند ها در بهینه سازی تارنما حیاتی ترین عنصر می‌باشند. هنگامی که شما استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی را تنظیم کرده و پیوند سازی فرنگی را استارت می‌کنید، بایستی مراقب باشید تا پیوند های با کیفیت بگیرید تا موجب ارتقای وبسایت خویش گردید. تنی چند از مزایای لینک و پیوند سازی فرنگی عبارت میباشد از:

۱. قوی شناخته شدن وبسایت شما: وقتی که یوزرها بتوانند محتوای موردنظر خویش را از روش وبسایت شما به راحتی پیدا نمایند، به وبسایت شما ارجاع میدهند و وب سایت شما از حیث موتورهای کاوشگر کار کشته شناخته می‌گردد.

۲. ردیابی ترافیک وب سایت: وقتی که وب سایت هایی با ترافیک بالا به وبسایت شما ارجاع می‌دهند، بخشی از ترافیک بالای تارنما آنان به وبسایت شما نیز جابجایی پیدا می نماید. این معیار ترافیک با ابزارهای تحلیلگر گوگل قابل اندازه گیری میباشد و شما می‌توانید از ترازو اثرگذار بودن لینک و پیوند فرنگی با خبر گردید.

۳. اخذ پیوند های متقابل: هنگامی که شما در مطالب خویش به وب سایت های خاصی اشاره نمائید، آنان را دعوت میکنید که از وبسایت شما نیز بازدید نمایند. با این فعالیت شانس خویش را برای اخذ پیوند متقابل ارتقاء می دهید. برای اخذ پیوند فرنگی، این‌راه، نادر‌هزینه ترین و موثرترین رویه میباشد.

Page authority چیست؟
Page authority عددی میباشد که برای امتیاز دهی به وب سایت ها به کار گیری می‌گردد و نسبتاً می قدرت اعلام‌کرد که جایگزین پیج رنک گوگل شد‌ه‌است. امتیاز Page authority عددی از 0 تا 100 میباشد که هر چه عدد به 100 مجاورت خیس باشد تارنما اعتبار بیشتری داراست. وبسایت MOZ ابزاری آنلاین در ارتباط با تشخیص اعتبار تارنما برای یوزرها ساخت‌و‌ساز نموده است که با یاری این ابزار به آسانی میتوانید معیار اعتبار یا این که Page authority هر سایتی را تشخیص دهید.

هر یک‌سری این اعداد و ارقام ارائه گردیده بوسیله وبسایت ماز می‌باشند و همان طور که گفتیم بایستی فاکتورهای دیگری را نیز مد لحاظ قرار دهید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:30


شاید در نگاه نخستین پیوند سازی داخلی یک نحوه بسیار بی آلایش و پیش آموزش لینک سازی خارجی پا افتاده ای به لحاظ بیاید ولی در شرایطی‌که این شیوه را به طور اصولی و درست به کارگیری فرمائید می‌توانید seo تارنما خویش را ارتقاء دهید و آن را در نتیجه ها جست و جو گوگل ملاحظه کنید که یک دگرگونی در بسط شما به حساب آورده می شود. در‌این مقاله تماما با پیوند سازی داخلی و یادگرفتن لینک و پیوند سازی داخلی آشنا گردید.

 

لینک و پیوند سازی داخلی چیست

تعریف و تمجید بسیار معمولی لینک و پیوند سازی داخلی این میباشد که شما بایستی؛ ورقه ای از تارنما را به صفحه های دیگر تارنما متصل فرمائید. مسلما تا به هم اکنون این لینک و پیوند ها را مشاهده کردید چون همگی وبسایت های جانور این پیوند سازی را در مطالب خویش گنجانده اند. این عمل سبب ساز میشود تا شما صفحه های مرتبط دیگر را با موضوعی که استیناف میکنید پیدا نمایید و گوگل می‌تواند به آسانی صفحه ها مرتبط را پیدا نماید.
کلیه پیوند های سایت ها که در سایدبار، محتوای ورقه، بنرهای گرافیکی، فوتر به کارگیری می‌شوند به حرکتی معلوم و اثر گذار فی مابین صفحه ها یاری می نمایند و می قدرت با صفحه ها دیگر ارتباطی مطلوب برقرار کرد که از گونه های متفاوت لینک و پیوند سازی داخلی نیز به حساب آورده می شود.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 276 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:55


گام نخستین: محتوای جالب و سودمند و با کلیدواژه‌ها و عباراتی که بیشتر آموزش لینک سازی خارجی در گوگل کاوش می گردند در زمینه و ناحیه‌ی کاری خویش ساخت و ساز نمائید و منتشر فرمایید.
گام دوم: قابلیت اشتراک گذاری شل پست ‌ها و مطالب را در دست اشخاص قرار دهید.
گام سوم: این فعالیت را به طور مداوم و پیوسته اجرا دهید.
این سه گام اصلی و بی آلایش قادر است با دقت به نوع شغل وب سایت شما در دوران مجال خاصی سکو‌ی شمارا در موتورهای کاوش بهبود ببخشد و یاری دهد تا در صفحه های اولیه گوگل و موتورهای کاوش چشم گردید. سود تصاحب کردن از محتوای سودمند و بهینه سازی گردیده هنگامی کارکرد خواهد داشت که شما مقدمات معرفی وب سایت خویش به موتورهای کاوش را کاملا آماده کرده باشید.

ابزارهای مختلفی برای بهینه سازی وجود دارا‌هستند که سئوکاران از آنها به کارگیری می‌نمایند تا شایسته ترین سود را در وقتی کمتر بگیرند. اما بهینه سازی فقط به محتوا و روش‌ی نوشتار آن و به کارگیری از کلیدواژه‌ها مرتبط وجود ندارد، بهینه سازی تکنیکال و بهینه سازی لوکال که که هرمورد موقعیت و قوانین خاص خویش را دارا هستند از نوع تجارب‌ی کاربری وب سایت گرفته تا نقشه تارنما و مواقعی از این دست را دربرمیگیرد که عده ای که در شغل بهینه سازی کار دارا‌هستند به‌این مفاد مسلط می‌باشند.

آیا بهینه سازی برای آحاد تارنما‌ها ضروری میباشد؟
گوگل مهره‌ی بسیار مهمی در بیزنس آنلاین محسوب میشود و تارنما‌هایی که کالا یا این که خدماتی برای فروش دارا هستند از گوگل استعمال می‌نمایند تا بیشتر چشم شوند و بیشتر فروش داشته باشند. فعلا کمپانی‌ها بسیار متعلق به گوگل می‌باشند و رقابت بر راز بیشتر چشم شدن در گوگل به نقطع ی عطف خویش رسیده میباشد. در حالتی که غرض شما از حضور در فضای آنلاین چشم شدن و جستن مخاطبان است seo جزو الزامات و واجبات عمل شما میباشد.

توده بندی
seo به معنای seo و بهبود صفحه ها اینترنت در موتورهای کاوش می باشد. این شغل با ابزارها و طرز‌های خاصی ایفا میشود. برای اینکه وب سایت و در مقیاس بزرگتر تجارت شما در دنیای آنلاین بیشتر چشم گردد بایستی بر روی seo تمرکز فرمایید و همت فرمائید به طور اصولی تارنما خویش در موتورهای کاوش سئو نمائید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 264 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:54


پیوند فرنگی چیست؟
Exteal Links یا این که به عبارتی لینک و پیوند فرنگی به پیوند هایی آموزش لینک سازی خارجی گفته می گردد که به یک دامنه به غیر از دامنه ای که بر روی آن قرار دارید اشاره داراست.

به ذکر بی آلایش خیس در تمجید اینکه لینک و پیوند فرنگی چیست؟ خواهیم توانست بگوییم که پیوند هایی که شما از وبسایت های دیگر اخذ می‌کنید به عبارتی پیوند های فرنگی می‌باشند و چنانچه شما هم به تارنما های دیگر پیوند داده باشید در واقعیت آنها هم از وب سایت شما پیوند فرنگی اخذ کرده اند.

عده ای که در قضیه seo کار دارا‌هستند و به نوعی دارای تخصص در این باره هستند بر این اعتقاد می باشند که لینک و پیوند های فرنگی منبع بسیار اصلی و اثر گذار در بدست آوردن سکو بالا در موتورهای کاوش هستند. پیوند های فرنگی به صورت گوناگون تری از پیوند های داخلی ساخت و ساز می گردند و همین مسئله سبب ساز گردیده‌است که‌این پیوند ها در موتورهای کاوش حائز اهمیت اکثری باشند و ادله آن هم این میباشد که موتورهای کاوش لینک و پیوند های فرنگی را تحت عنوان یک رای از طرف فرد ثالث اکانت می نمایند.


Exteal Links

راه حل بهینه سازی درباره‌ی لینک و پیوند فرنگی
دانستیم که لینک و پیوند فرنگی چیست؟ هم اکنون میخواهیم به‌دنبال نوشته‌ی علمی امروز بدین قضیه بپردازیم که راه‌حل seo در زمینه‌ی لینک و پیوند فرنگی چه گونه میباشد؟

در مقاله بالا بدین مورد اشاره کردیم که اشخاصی که در قضیه بهینه سازی تارنما سرشته دارا هستند بر این نظریه میباشند که پیوند های فرنگی حائز اهمیت بخش اعظمی بوده و معتقد میباشند که لینک و پیوند های فرنگی مهمترین غرض و ادله برای استخراج درجه بالا در موتورهای کاوش هستند. ادله این تمامی عنایت درباره لینک و پیوند های فرنگی این میباشد معیارهای بسیار دشواری برای ایفا دارا هستند و قابلیت و امکان بازنویسی در حاصل آنان بسیار معدود میباشد و به همین خیال و خاطر میباشد که نزد موتورهای کاوش محبوبیت دارا هستند.

موتورهای کاوشگر از معیارهای اکثری برای گزینش بها لینک و پیوند های فرنگی به کارگیری می نمایند. که ما در‌این نوشته‌ی‌علمی به برخی از این معیارها اشاره کرده ایم.

معیار محبوبیت شیت لینک و پیوند دهنده
مرتبط بودن محتوا در بین کاغذ منبع و برگه لینک و پیوند گردیده
رابطه فی مابین مالکیت دامنه منبع و مقصود
تعداد دامنه های پیوند داده گردیده به کاغذ وب سایت
معیار لینک و پیوند های داده گردیده به تارنما در برگه منبع
انکرتکستی که در لینک و پیوند به عمل رفته
قابلیت و امکان متکی بودن دامنه لینک و پیوند دهنده
دلایل التفات پیوند فرنگی چیست؟
ضمن معیارهایی که در مطالب بالا درباره لینک و پیوند های فرنگی به آن‌ها اشاره کردیم می بایست بگوییم که پیوند های فرنگی به دو عامل مهم حائز اهمیت میباشند اولا به خیال و خاطر محبوبیت و دو ما به خیال و خاطر مرتبط بودنشان که بیشتر درباره این دو ویژگی کلام خوا هیم کرد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:54


مقدمه
پیوند سازی فرنگی و یادگیری آن برای اینترنت‌تارنما شما الزامی میباشد. البته آموزش لینک سازی خارجی اکیدا پیشنهاد می‌کنیم پیش از اینکه اصول پیوند سازی فرنگی را فراگیری مشاهده کنید، به سراغ آن نروید. ما در‌این نوشته‌علمی عملکرد کردیم مطلبی دربردارنده کلیه نکات لینک و پیوند سازی منتشر کنیم و به شما گام به گام فراگیری دهیم.

در صورتی می خواهید با قرائت یک مقاله (بجای صدها نوشته ی علمی متفرقه) از مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته سوژه offpage را ببندید، این مقاله را با شکیبایی دست کم یکبار بخوانید تا سیر توسعه و گسترش وب سایت خویش را دگرگون نمائید و همینطور از همگی مخاطرات لینک و پیوند سازی مطلع گردیده و محفوظ بمانید، و بتوانید قدرتمندترین اپ و استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی را داشته باشید.

در‌صورتی‌که مبتدی و تازه کار میباشید پیش از رسیدگی این نوشته‌ی‌علمی خوب میباشد آغاز نوشته‌علمی دیگر ما درباره معنا بک لینک و پیوند را پژوهش نمائید.

سوالاتی که در انتهای این نوشته ی علمی به جواب آنان خواهید رسید:

پیوند سازی فرنگی چیست؟ و چه گونه بر بهینه سازی وبسایت اثر می گذارد؟
آیا لینک و پیوند سازی فرنگی برای وب سایت مضر میباشد؟
چه عواملی بر پیوند سازی فرنگی اثرگذار میباشد؟
لینک و پیوند سازی فرنگی را چه هنگامی استارت کنیم؟
استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی چیست؟
لینک و پیوند سازی اصولی چیست؟ چه‌گونه پیوند سازی طبیعی داشته باشیم؟
چه‌گونه یک نرم افزار پیوند سازی فرنگی تاثیرگذار و کار کشته داشته باشیم؟
کارداران موءثر بر توان بک پیوند ها چیست؟
گونه های شیوه های لینک و پیوند سازی فرنگی چیست؟
کوچکترین نکات و فوت کوزه‌گری لینک و پیوند سازی فرنگی چیست؟
این مقاله به متخصصین seo چه چیزی میاموزد؟
کلیپ یادگرفتن پیوند سازی
محتوای این ویدئو از مطالب این کاغذ مستقل می باشد.

مضمون‌ پیوند سازی
در اصطلاح هر جا شنیدید پیوند سازی خواسته به عبارتی پیوند سازی فرنگی میباشد. البته چرا برخی واژه و کلمه فرنگی را به آن اضافه می‌نمایند؟ چون ما یک دعوا دیگری با اسم لینک و پیوند سازی داخلی داریم و کارایی می‌نمایند این دو مضمون‌ را از هم جداگانه نمایند. در وضعیت تئوری:

لینک و پیوند سازی = لینک و پیوند سازی داخلی + لینک و پیوند سازی فرنگی

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 276 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:50


پیوند فرنگی به ارتباطات یا این که پیوند هایی که از یک تارنما به سایتی دیگر آموزش لینک سازی خارجی (با دامنه مختلف) داده می‌روند و آن‌ها‌را به یکدیگر متصل می نمایند، گفته می‌گردد که به نوعی شالوده و محور وب هم می‌باشند، حتی امروزه، پیوند فرنگی در بهینه سازی تحت عنوان یک دلیل اساسی درجه بندی در الگوریتم های گوگل شناخته می گردد و این مبحثی میباشد که ما در‌این نوشته‌ی علمی قصد رسیدگی آن را داریم.

لینک و پیوند فرنگی دقیقا چیست؟


لینکی که از یک تارنما به سایتی غیر وابسته اشاره می نماید، لینک و پیوند یا این که لینک فرنگی نامیده می‌شود. به عبارت معمولی خیس، در شرایطی که اینترنت سایتی به وبسایت شما پیوند میدهد، تحت عنوان لینک و پیوند یا این که لینک فرنگی شناخته میگردد. به همین ترتیب، چنانچه از وبسایت شما به وبسایت دیگری لینک و پیوند داده خواهد شد، بازهم این مسئله صحت می نماید. زمانی لینکی از یک سایت به سایت شما لینک و پیوند یابد، معمولاً تحت عنوان “پیوند ورودی” یا این که “لینک و پیوند برگشتی” شناخته میگردد و وقتی که شما به وبسایت دیگری لینک و پیوند می دهید، به عنوان لینک و پیوند خروجی در seo قرار میگیرد.

دلایل مداقه پیوند فرنگی


این نوع پیوند ها نقش مهمی در ارتقاء مرتبه وبسایت در نتیجه ها موتورهای کاوش دارا هستند. لینک و پیوند فرنگی تحت عنوان رأی اتکا فرد ثالث بوسیله موتورهای کاوش در لحاظ گرفته می گردند به عبارت دیگر برای موتورهای کاوش این مفهوم را دارا هستند که مدیران بقیه تارنما ها محتوای وب سایت شمارا اثر گذار دانسته و جهت به کار گیری یوزرها خویش، به آن لینک و پیوند داده اند.

مطابق این ایده بی آلایش، سفارش سایت شما بوسیله بقیه تارنما ها به یوزرها، میتواند چیزهای متعددی در خصوص شما بگوید. در واقعیت، پیوند فرنگی از فرصت فعال‌سازی گوگل مدام یکی‌از دست اندرکاران اساسی درجه بندی بوده میباشد. پیرو به بعضی از حقایق اصلی راجع به لینک فرنگی می‌پردازیم:

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:54


برای آن که اینترنت سایتی کارآمد و با کیفیت عالی داشته باشید، مایحتاج آموزش لینک سازی خارجی میباشد تا نکاتی از بهینه سازی را در آن رعایت فرمایید. نکاتی که به شما یاری دهد تا در صفحه ها اولیه موتورهای جست‌جوگری مانند گوگل عالی و بیشتر چشم گردید. یکی این راهکارهای تاثیرگذار بر سئوی یک وب سایت، به کار گیری از اشکال پیوند‌ سازی داخلی و فرنگی میباشد. طرز‌هایی که در شکل استعمال صحیح و اصولی قادر است بر روی وصال به سود مناسب برای سئوی مطلوب تاثیر بزرگی را داشته باشد.

درین نوشته‌ی‌علمی و به‌دنبال قرار میباشد تا درباره یکی‌از گونه های لینک و پیوند سازی، یعنی پیوند سازی فرنگی نکاتی را ذکر کنیم. نکاتی که برای شما تمجید دقیقی از چیستی لینک و پیوند سازی فرنگی را ارائه دهد و در پی به یادگرفتن پیوند سازی فرنگی و تشکیل داد بک پیوند بپردازد. درین در میان به جواب پرسش اساسی چه طور پیوند بسازیم نیز خوا هیم پرداخت و از نوه لینک و پیوند سازی فرنگی به مواقعی اشاره خوا‌هیم کرد. امید واریم در شکل ملازمت با ما در‌پی نوشته‌ی علمی بتوانید به داده ها موثر و جامعی دست پیدا کرده و نتیجه ها مطلوبی را از این داده ها به دست آورید.

فهرست محتوا[اکران]

تمجید پیوند سازی فرنگی
در اولی گام چهت نیل به پیوند سازی فرنگی مطلوب، مورد نیاز میباشد تا با معنی و مضمون‌ اساسی آن آشنا شویم. در واقع داشتن داده ها صحیح از چیستی لینک و پیوند سازی فرنگی یک وبسایت می‎‌تواند در باقی فرایند لینک و پیوند سازی یاری کننده باشد.

ایجاد کرد بک لینک و پیوند برای یک وبسایت که با اسم‌های دیگر اکسترنال پیوند یا این که بک لینک و پیوند نیز شناخته می گردد، لینکی میباشد که از یک تارنما برای وبسایت دیگر داده می شود. این لینک و پیوند‌ها که برخلاف لینک و پیوند سازی داخلی، سوا یک وب سایت قرار داشته و دو مقصد تماما مختلف با نشانی‌های متفاوت دارا‌هستند، به شیوه‌های مختلفی شکل میگیرند.

 

اشکال گوناگون برای لینک و پیوند سازی فرنگی در تارنما‌ها
لینک و پیوند سازی فرنگی به دو صورت شکل می گیرد. ایجاد کرد بک پیوند به طور طبیعی یا این که به طور تصنعی راهکارهای مهم ایجاد کرد بک پیوند می باشند که هرکدام خویش زیرمجموعه‌های متفاوت و متنوعی را دارا‌هستند. در شرایطی که که درپی لینک و پیوند سازی به صورت فرنگی می‌باشید، ما یحتاج میباشد تا گونه های متعدد این پیوند سازی‌ها را بشناسید تا با اعتنا به خصوصیت‌های هرکدام بتوانید شایسته ترین صورت ممکن را برای خویش تعیین فرمائید. در واقع پیوند سازی طبیعی و تصنعی در دو نقطه مقابل یکدیگر قرار دارا هستند که هر کدام خصوصیت‌هایی را یدک میکشند.

لینک و پیوند‌ سازی طبیعی را می‌قدرت به عبارتی لینک و پیوند سازی‌های با اپ دانست که قرار میباشد تا برای وبسایت مفید واقع گردیده و موجبات پرورش آن را مهیا آورند. این در حالی میباشد که لینک و پیوند سازی تصنعی و مصنوعی در وب سایت‌هایی با مسئله غیرمرتبط ساخته میشود و در نقظه مقابل پیوند سازی طبیعی جای دارد. به دنبال به نکاتی درباره هر یک اشاره خوا‌هیم کرد.

7 نکته طلایی برای لینک و پیوند سازی فرنگی به صورت طبیعی
لینک و پیوند‌های طبیعی به عبارتی لینک و پیوند‌هایی می‌باشند که به صورت طبیعی و با نرم افزار‌ریزی بدون نقص ساخته میشوند. پیوند‌هایی که قرار میباشد تا مفید واقع گردیده و فیض مطلوب را به ارمغان بیاورند. تشکیل داد بک لینک و پیوند به صورت طبیعی مستلزم رعایت کردن نکات مهمی میباشد. نکاتی که به صورت به طور کامل کامل پیرو به ذکر آنان خوا‌هیم پرداخت.

ایجاد کرد لینک و پیوند فرنگی در وبسایت‌هایی با محتوای شبیه و حیطههای مشترک
لینک و پیوند سازی در سایت‌هایی با لهجه مرتبط استفاده کننده خویش
پیوند سازی در سایت‌هایی با اعتبار بالا برای بیشتر چشم شدن
عدم پیوند سازی در تارنما‌های اسپم به جهت کاهش بها لینک و پیوند
داشتن طراحی برنامه ظریف برای لینک و پیوند سازی در زمان‌های وقتی منظم
داشتن اعتنا و اعتنا بالا به محتوای ارائه گردیده در پیوند فرنگی برای جذب استفاده کننده

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 199 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:07


پیوند های فرنگی پیوند هایی می باشند که به هر دامنه دیگری آموزش لینک سازی خارجی به غیر از دامنه ای که لینک و پیوند در آن وجود دارااست اشاره می نمایند. به تعبیر و تفسیر دیگر در صورتی‌که وبسایت دیگری به شما لینک و پیوند دهد این یک لینک و پیوند فرنگی به وبسایت شما به حساب آورده می شود. به همین ترتیب در‌حالتی که شما به وبسایت دیگری پیوند دهید آن نیز یک لینک و پیوند فرنگی به حساب آورده می شود. امروزه در الگوریتم های نو گوگل تاکید اکثری بر عنایت پیوند سازی فرنگی گردیده‌است. در واقع هر چه وب سایت های دارای اعتبار بیشتری از پیوند وب سایت شما به کار گیری نمایند ترازو اعتبار تارنما شما در نزد گوگل و بقیه موتورهای کاوش بیشتر شود. برای اینکه این فعالیت را عالی ایفا دهید بایستی نکاتی را رعایت فرمائید. ادامه ی این مقاله ما قصد داریم به ذکر نکاتی درباره استراتژی پیوند سازی فرنگی بپردازیم.

نقش پوسته باصرفه و به کارگیری از لغت ها کلیدی در استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی
به کار گیری از پوسته با صرفه و لغت ها کلیدی درعنوان پیوند، یک استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی اثرگذار میباشد. از عبارات کلیدی توصیفی در لینک و پیوند متن به کارگیری نمائید.موردنیاز وجود ندارد هربار در متن کلمه و واژه کلیدی یکسان استعمال شود و اما اجرا این عمل فارغ از منطق می‌تواند سبب گردد گوگل محتوای شما‌را میان هرزنامه ها تیم بندی نماید. در ازای متن پیوند متنوع منجر میگردد قضیه و امکان استعمال را برای یوزرها شما و همینطور موتورهای کاوش ارتقاء دهد و با استقبال بیشتر از سوی موتورهای جستحو رو به رو گردد.


استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی

چرا استراتژی پیوند سازی فرنگی مداقه دارا‌هستند؟
لینک و پیوند فرنگی لینکی میباشد که به یک دامنه فرنگی اشاره داراست. متخصصان بهینه سازی معتقدند که پیوند های فرنگی مهم‌ترین فاکتور سکو بندی در موتورهای کاوش میباشند.

پیوند های فرنگی از بها متعددی در مرتبه بندی وب سایت برخوردارند چون موتورهای کاوش آنها‌را تحت عنوان آرای فرد ثالث در لحاظ می‌گیرند. در کل موتورهای کاوش معتقدند چنانچه محتوای شما به قدری موءثر بوده میباشد که در تارنما های دیگر به آن پیوند داده خواهد شد در سود قیمت ارتقاء مرتبه را نیز دارااست.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 236 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:31


درحال حاضر که از ریسک هایی که قیمت پذیرفتن دارا هستند مطلع شدید، آموزش لینک سازی خارجی بد وجود ندارد که با ریسک های دیگری آشنا گردید که زیان آن ها بیشتر از سود شان میباشد.

1. به کار گیری از صفحه ها Doorway
صفحه ها Doorway، صفحاتی می‌باشند که تحت عنوان دروازه ورود و هدایت یوزرها به سمت صفحه ها متبوع ما محسوب می گردند. سئوکارهای حرفه‌ای از این سیرتکامل صفحه ها به شدت هجران نموده، به دلیل آنکه به کار گیری از آن‌ها به منزله تخطی از ضوابط گوگل میباشد و گوگل در شکل مشاهده، وب سایت های خلاف کار را جریمه می نماید.

صرفا اعتنا به حیث گوگل در باب این سیرتکامل صفحه های کافیست که آن‌ها را تماما از استراتژی بهینه سازی تارنما بیرون کنیم. گوگل فقط هنگامی اذن شغل به صفحه ها Doorway را میدهد که همچون بقیه صفحه ها استاندارد دارنده محتوای اورجینال برای ارائه به یوزرها باشند. در وضعیت کلی هیچ دلیلی برای به کارگیری از صفحه ها Doorway وجود نداشته و در سود ریسک اعمال این عمل را نپذیرید.

2. عدم به کار گیری از بک پیوند های خنثی
شما در راستای seo وبسایت خویش نیاز به بک لینک و پیوند های عالی داشته و باید از بک لینک و پیوند های بد پرهیز کنید. ولی حیث شما درباره بک لینک و پیوند های خنثی ای که خیر کمکی کرده و خیر ضرری دارا‌هستند چیست؟

بک لینک و پیوند های خنثی شاید موجب افزایش seo وب سایت نشوند، البته در تیررس جریمه های گوگل نیز قرار ندارند. در واقع با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، این موتور کاوش فهمیده که اکثری از بک لینک و پیوند های یک تارنما ذیل در دست گرفتن وبمستر آن وجود ندارد. در سود جریمه گوگل برای وبسایت هایی با بک لینک و پیوند های مشکوک به‌این راحتی جاری ساختن نمیشود.

صرفا شیوه برای ثابت بد بودن بک پیوند های تارنما، اخطاریست که گوگل از روش Manual Actions وبمستر تولز خویش به شما اعلام می نماید. در شرایطی‌که هیچ اخطاری درین بخش اخذ ننموده اید پس بک پیوند های تارنما شما مشکلی ندارند، اگرچه اعتبار کافی برای ارتقا مرتبه سایتتان را نداشته باشند.

شما میتوانید از روش ابزار Disavow گوگل بدین موتور کاوش اعلام فرمائید که تاثیر کدام بک لینک و پیوند ها را خنثی نماید، البته درین شغل باید بسیار محتاط کار فرمائید. در‌حالتی که نسبت به Disavow کردن همگی بک پیوند های خنثی خویش مبادرت نمایید ممکن میباشد سایت خویش را در خطر ریسک کاهش مرتبه تارنما قرار دهید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 80 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:19

پست مهمان تبدیل به یکی شایسته ترین آموزش لینک سازی خارجی طریق‌های باصرفه‌سازی موتور کاوش برای وب سایت‌های متفاوت گردیده است؛ از بلاگ‌نویسان روزانه گرفته تا کمپانی‌های بلندمرتبه، تمامی از پست مهمان در محتواهای خویش به کار گیری می‌نمایند. یکی تعالی‌ترین معضل‌های یک دستیابی‌وکار آنلاین، رساندن پیام‌هایش به مشتریان بالقوه میباشد و هر یکسری داشتن یک استراتژی بهتر در رسانه‌های اجتماعی قادر است در این شیوه به شما یاری دهد، ولی در عین اکنون شیوه فرصت‌بری میباشد و احتمالا مدتی ارتفاع میکشد تا نتیجه ها کارتان را مشاهده کنید. اینجاست که پست مهمان مثل یک قهرمان وارد می شود! در‌این نوشته‌ی‌علمی میخوانیم که پست مهمان چه گونه می تواند به رساندن صدای شما به مخاطبان‌تان یاری دهد و چطور می توانید آن را به شایسته ترین نحو اجرا دهید.

در گام نخستین می بایست این پرسش اساسی جواب دهیم که «پست مهمان چیست؟»

وب لاگ‌نویسی مهمان یا این که Guest post فرآیندی میباشد که در آن برای اینترنت‌وب سایت یک کمپانی دیگر محتوا می‌نویسید. وب لاگ‌نویسان مهمان معمولا برای وب لاگ‌های شبیه در صنعت خودشان می‌نویسند تا بتوانند ترافیک بیشتری روی وبسایت‌شان بیاورند. احتمالا پاره ای حیران گردیده‌اید، صراحت دارد؟ چطور میتوانیم برای یک وب سایت دیگر بنویسیم ولی ترافیک آن را روی وبسایت خودمان بیاوریم؟

ممکن میباشد هزینه کردن فرصت برای تایپ کردن نوشته‌علمی‌هایی که قرار میباشد روی وبسایت‌های دیگر منتشر گردد (که حتی ممکن میباشد آن ها را به دیده حریف نگاه فرمائید) کاری تعجب آور به لحاظ رسد، آن هم هنگامی می توانید از به عبارتی فرصت برای تولید محتوا در تارنما خودتان به کارگیری فرمائید. البته مجال‌هایی که پست مهمان به شما میدهد، میتواند برای هدف ها seo و بهبود مراحل فروش شما بسیار اصلی باشد. در‌پی به بعضا از مزایای پست مهمان اشاره میکنیم:

مخاطبان شمارا ارتقا میدهد
تایپ کردن پست‌های وب لاگ برای وب سایت‌های دیگر به شما این قابلیت را میدهد که در مقابل تا دقت مخاطبان آنها را به مارک خودتان جلب فرمائید. این فعالیت یاری می‌نماید تا درایت از مارک را بین مشتریان بالقوه‌ای که ممکن میباشد با مارک شما غریبه باشند، ارتقاء دهید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 104 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:49

بر روی Search Appearance در کنسول جستجوی گوگل آموزش لینک سازی خارجی کلیک نمائید و آن گاه بر روی Rich Card کلیک فرمائید.

در صورتیکه با لهجه اپلیکیشن نویسی آشنا می‌باشید، میتوانید از ابزار google structured data testing برای ایفا این شغل به کارگیری فرمایید.
در غیر اینصورت میتوانید از ابزار Data Highlighter برای آرم گذاری تگ ریچ کاردهای گوگل به کارگیری نمایید.
بعداز اینکه شغل شما با ابزار Data Highlighter ایفا شد، تعدادی روز حوصله فرمایید تا گزارش گسترش را مشاهده کنید.
بر روی Rich Cards در پایین منوی Search Appearance در ابزار وبمستر گوگل کلیک نمائید.

در‌حالتی که هنوز هیچ گزارش ریچ کاردی را از گوگل اخذ نکردید ممکن میباشد یک‌سری استدلال داشته باشد:

به گوگل فرصت دهید تا سایت شمارا کراول نماید و گزارش ریچ قاب گوگل در ابزار وبمستر نماد داده خواهد شد.
مطمئن گردید که شیت شما بوسیله فولدر robots txt یا این که تگ no follow  مسدود نشده باشد؛ اینها را می توانید با Fetch as Google پژوهش نمائید.
چه‌طور Rich Cardهای گوگل را انجام کنیم؟
گوگل به صورت بدون شوخی اجرای JSON-LD (مخفف عبارت JavaScript Object Notation for Linking Data) را پیشنهاد می‌نماید که از آرایه‌های تعدادی آینده تشکیل‌شده میباشد و فرمتی برای پیاده‌سازی ساختارهای داده مشابه میکرودیتا میباشد. JSON-LD که بوسیله گوگل پیشنهاد می‌گردد بسط دهندگان را توانمند می‌سازد که داده را در سراسر اینترنت با به کار گیری داده مرتبط (Linked Data) ترجمه نمایند. این طرز به گوگل در خصوص داده ها کاغذ شما میگوید تا بتواند به طور یک Rich Card ظواهر خواهد شد. همینطور میتوانید با یاری ابزار بوسیله گوگل نظارت نمائید که آیا Rich Card شما صحت دارد یا این که خیر. آنچه که شما نیاز دارید وارد کردن (paste) نشانی ورقه (URL) نشاندار گردیده (marked up) در نصیب مربوطه میباشد و آن گاه بر روی دکمه Run Test ضربه بزنید. ابزار اطلاعاتی را ارائه می دهد و در شرایطی‌که که بعد از تجزیه و چک ورقه شما خطایی وجود داشته باشد نشانه می دهد.  به مکان به کار گیری از آحاد نشانی ورقه (URL)، میتوانید از کد اسنیپت برای درک کردن حالت کاغذ نشاندار گردیده به کار گیری نمائید.

چه‌گونه Rich Cardهای گوگل در بهینه سازی به ما امداد می‌نمایند؟
از آن جا که گوگل Rich Cardها را توصیه می‌نماید تا نتیجه ها جستجویی بهتری ارائه گردد می تواند زمان خیر برای استحصال و امور باشد تا کاربر مقصود را به صفحاتشان بکشانند. از جمله شما یک تارنما رستوران دارید اکران شما قادر است مشمول تصاویری از غذاهای ارائه گردیده و علامت دادن سکو‌بندی رستوران باشد. بدین ترتیب می توانید به مشتریان خویش امداد نمایید تا محتوای مربوط به داده ها حیاتی که میخواهند را بیابند. 
 Rich Cardهای گوگل نوع تکامل یافته‌ای از ریچ اسنیپت‌های گوگل میباشد که نوعی از علامت گذاری در شیت (on-page markup) می‌باشند. . با ریچ کارد‌ها داده ها بیشتری به گوگل در خصوص برگه اینترنت ارائه میگردد که میتواند داده ها موثر بیشتری به یوزرها اکران دهد. 

سود گیری
ریچ کاردهای گوگل جدیدترین نحوه برای نشانه دادن محتوای شما در حاصل کاوش در دستگاه‌های تلفن همراه به طرز‌ای دیدنی و جالب هست. با استعمال از ریچ کارد می‌قدرت دقت بیشتری را جلب کرد و بدین طرز کلیک‌های بیشتری را از حاصل کاوش فارغ از هیچ سیرتکامل پرداختی برای تبلیغات گرفت.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 95 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:23

ریشه آحاد این تکنیک‌هایی آموزش لینک سازی خارجی که متخصصان seo برای seo تارنما به کارگیری می‌نمایند در الگوریتم‌های گوگل میباشد. گوگل دائماً اخلاق و رفتار یوزرها را تحلیل می‌نماید و مبنی بر آن ها شرایطی را برای سکو بندی تارنما‌ها احوال می‌نماید که به آن ها الگوریتم‌های گوگل گفته می‌گردد. متخصصان seo با دقت به الگوریتم‌های گوگل تکنیک‌هایی خلاقیت می‌نمایند تا سایتشان را در سکو‌بندی‌ها به مقام نخستین برسانند. در شرایطی‌که بگوییم تمامی اصطلاحات رایج seo در الگوریتم‌های گوگل ریشه دارا هستند اغراق نکرده‌ایم. در حال حاضر با هم تعدادی آیتم از مهم ترین الگوریتم‌ها را رسیدگی خوا هیم کرد:

الگوریتم پاندا
این الگوریتم چگونگی محتوای صفحه های اینترنت را نظارت می‌نماید و صفحاتی را که از منابع دیگر اسکن برداری گردیده یا این که به هر نحو دیگری بی‌چگونگی باشند در جايگاه‌های ذیل‌خیس قرار می دهد
الگوریتم پاندا دایم در اکنون آپدیت رسانی میباشد و هر سال ورژن جدیدی از آن منتشر می گردد.

الگوریتم مرغ مگس خوار
گوگل با استفاده این الگوریتم کوشش داراست تا فهم و شعور بهتری از معانی گوناگون عبارات در پاراگراف و در مشایعت با لغت ها دیگر داشته باشد. در سود، بیش تر از پیش هوشمند گردیده و نتیجه ها مرتبط‌تری ارائه خواهد بخشید.

الگوریتم گوگل پنگوئن
چگونگی بک پیوند‌های هر وبسایت بوسیله الگوریتم پنگوئن شناسایی می‌گردد. به این ترتیب درصورتی که شما برای تارنما خویش از یک وب سایت دارای اعتبار و معروف پیوند بگیرید تفاوت بسیار متعددی خواهد داشت نسبت به هنگامی که پیوند‌هایی از وب سایت‌های نامعتبر و موقتا خریداری کرده باشید.

الگوریتم کبوتر
گوگل با این الگوریتم، قابلیت انطباق وضعیت مکانی یوزرها را با آدرس تارنما‌های اینترنتی مهیا کرد. بنابراین در صورتی کاربری در ناحیه‌ای خاص پیرو خزانه ملی بگردد، خزانه‌های مجاورت او اکران داده شود (به شرط پر‌نور بودن GPS تلفن همراه). رونمایی از این الگوریتم سبب به ساخت قابلیت و امکان سرچ محلی شد.

جستجوی محلی
یکی دستاوردهای الگوریتم کبوتر میباشد و به یوزرها این اذن را میدهد تا به راحتی مشاغل در حدود وضعیت مکانی خویش را پیدا نمایند. با این دستاورد مفهومی به اسم سئوی محلی نیز ساخت شد که بر پایه ی آن حصول و امور سایتشان را برای محل مجاورت خویش سئو می‌نمایند.

seo محلی
seo محلی (seo موتور کاوش محلی)، که گاهی به آن بازاریابی موتور کاوش گر محلی گفته میشود، روشی فوق‌العاده مؤثر برای بازاریابی مشاغل محلی شما به طور آنلاین میباشد، چون به مشاغل یاری می‌نماید تا تولیدات و سرویس ها خویش را به مشتریان محلی در طول ظریف متبوع خویش افزایش دهند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:29

اخذ بک لینک و پیوند کیفیت خوب آسوده وجود ندارد. آموزش لینک سازی خارجی شما می بایست یک استراتژی معلوم برای اخذ بک لینک و پیوند داشته باشید و فرصت کافی برای ساخت و ساز بک لینک و پیوند مطلوب صرف نمایید. برای ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند های باکیفیت به مفاد تحت اعتنا نمایید:

به چگونگی  بک پیوند تصور کنید و خیر به تعداد بک لینک و پیوند
سالها میباشد که گوگل اعلام کرده چگونگی بک لینک و پیوند برایش مهمتر از تعداد بک پیوند میباشد. البته گشوده هم وب سایت هایی میباشند که سوای اعتنا به چگونگی وب سایت از آن بک پیوند تنظیم می نمایند. اخذ 10 بک لینک و پیوند از وبسایت های باکیفیت برای وبسایت شما ارزشمندتر از اخذ 100 بک لینک و پیوند از  وب سایت های بی چگونگی میباشد. نکته ای که می بایست به آن توجه نمایید این میباشد که با وجود بروز رسانی های الگوریتم گوگل پنگوئن بک پیوند های بی چگونگی ممکن میباشد به ارزش حذف کلی تارنما شما از حاصل گوگل به پایان برسد.

از وبسایت های مرتبط پیوند تهیه و تنظیم نمائید
در ساخت‌و‌ساز بک پیوند بایستی کارایی نمائید در تارنما هایی که مورد آن ها با تارنما شما مرتبط میباشد و مخاطبان آن به متاع و سرویس ها شما عشق مند می باشند پیوند تنظیم فرمایید. اینکار موجب می‌شود که گوگل راحتتر مورد تارنما شمارا فهم و شعور نماید و یوزرها وبسایت شما نیز ارتقا یابند. ارتقاء ترافیک وب سایت قادر است به ارتقاء فروش فرآورده و سرویس ها در وب سایت شما بیانجامد.

از ساخت و ساز بک پیوند های اتومات اجتناب نمائید
تعداد وب سایت هایی که بصورت خود کار بک پیوند ساخت و ساز می نمایند بی شمار میباشد. اما در سال 2018 می قدرت مطمئن بود که استعمال از این لینک و پیوند ها در‌صورتی‌که برای وب سایت خسارت نداشته باشد، مطلقاً سودی هم برای وبسایت نخواهد داشت.

لینک و پیوند به وبسایت های دیگر یا این که Outgoing links
پرسش: آیا لینک و پیوند دادن به یک تارنما دیگر میتواند بر روی بهینه سازی وبسایت شما مفید باشد؟ می‌دانید که لینک و پیوند دادن به وب سایت های مخرب برای تارنما شما مضر میباشد. اما آیا لینک و پیوند دادن به وب سایت های موءثر برای بهینه سازی تارنما شما اثرگذار میباشد؟ آری. عامل آن هم این میباشد که با ساخت پیوند به وبسایت های دارای اعتبار شما علامت می دهید محتوای شما در به عبارتی سطح، از اعتبار برخوردار‌است. البته نباید در تولید بک پیوند فرنگی زیاده روی کرد.

outbound links چیست؟
لینک و پیوند به وبسایت های دیگر outbound links به شما یاری می نماید تا با ساخت لینک و پیوند به سایتی در حوضه شغل خویش به موتورهای کاوش قضیه گفت و گو خویش را بگویید. سکو وب سایت شما قادر است با استعمال از لینک و پیوند به وبسایت های دیگر بهبود یابد. خصوصیت های لینک و پیوند به وب سایت های دیگر:

برای موتورهای کاوش معین می نماید که مورد محتوای شما درباره چیست. اینکار از روش رابطه مورد محتوا و پیوند خروجی شکل می‌گیرد.
به تارنما شما قابلیت میدهد که با سایتی مرتبط در حوزه شغل خویش در زمینه‌ی باشد.
چه طور به وب سایت های مرتبط پیوند بدهیم
در گوگل از امر related: your domain name.com به کار گیری فرمائید. گوگل همگی وبسایت هایی را که در حوضه کار شما قرار دارا‌هستند را برایتان لیست خواهد کرد.

شما می توانید از این لیست برای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند استعمال فرمائید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 304 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:45

سئو ساختار URL برای بهبود تجربیات کاربری آموزش لینک سازی خارجی و اکران تارنما در موتورهای کاوش یک بایستگی میباشد. بیزنس های آنلاین با نشانی وبسایت هایشان به اکران گذارده میگردند. براین اساس داشتن یک URL با مفهوم برای چنین وب سایت ها یک بایستگی میباشد. ساختار وب سایت با صرفه گردیده ساختاری میباشد که برای یوزرها و موتورهای کاوش قابل فهم و شعور باشد. درین نوشته ی علمی بعضی از مهم ترین طریق های سئو ساختار URL را ارائه داده ایم.

سئو نشانی تارنما برای بهینه سازی
URL ها بایستی قابلیت و امکان خوانایی داشته باشند
قابلیت و امکان خوانایی در معنای آن میباشد که شما با قرائت نشانی یک کاغذ متوجه مسئله آن برگه گردید. یوزرها ترجیح می‌دهد بر روی لینک و پیوند وبسایت هایی کلیک نمایند که نشانی صفحه های آن‌ها با معنا باشد. شما میتوانید از اختصار ها و کلمه ها کلیدی برای ارتقاء قابلیت و امکان فهم و شعور نشانی وبسایت خویش استعمال نمائید.

 تعداد ID ها و اعداد را معدود فرمایید
آحاد صفحه ها وبسایت بر روی خزانه داده با امداد اعداد ذخیره سازی می‌شوند. اینکار به ماشین امداد می نماید که راحتتر با صفحه های شما رابطه برقرار نماید. که به آن قابلیت و امکان خوانش ماشینی گفته میگردد. البته این برهان نمی‌شود که شما برای استفاده کننده آخری نیز از به عبارتی ساختار استعمال نمایید. شما می بایست ساختاری را در دست مخاطب قرار دهید که برای وی قابل فهم و شعور باشد.

پلتفرم های مجانی ایجاد بلاگ و فروشگاه اینترنتی اکثر وقت ها برای ساخت و ساز صفحه ها از کاراکتر های خاص، کد ها و اعداد به کارگیری می نمایند. برای seo نشانی وبسایت بایستی از تمامی این ساختارها اجتناب نمائید. این ساختارها سبب ساز می گردند که ظواهر نشانی تارنما شما زشت و بی اعتبار جلوه نماید و مخاطب نخواهد روی آن کلیک نمائید. از جمله ساختار P=123 به مکان اسم برگه در نشانی وبسایت، سبب ساز گردد که یوزرها گوگل وب سایت را یک تارنما آماتور قلمداد نمایند.

درصورتی که برای یک محتوا یک‌سری نشانی دارید از Canonical به کار گیری نمائید
در حالتی‌که برای یک شیت خاص از وبسایت شما یکسری نشانی وجود داراست می بایست از تگ canonical برای پرهیز از ساخت و ساز محتوای اسکن به کارگیری نمایید. در غیر این شکل الگوریتم های گوگل وبسایت شما‌را با جریمه مواجه خواهند کرد.

به عنوان مثال مواقعی که ممکن میباشد به ایجاد محتوای نسخه برداری در تارنما شما بیانجامد طراحی وب با تکنیک AMP میباشد.

در نشانی صفحه ها خویش از عبارات کلیدی به کار گیری نمائید
همانگونه که می‌دانید به کار گیری لغت ها کلیدی در نشانی وب سایت یکی‌از نکات seo داخلی است و به ارتقا جايگاه وبسایت در گوگل یاری خواهد کرد. شما میتوانید واژه کلیدی را در قسمت های مختلفی از نشانی یک برگه قرار دهید. برای مثالً نشانی آخری کاغذ و یا این که نشانی ذیل شاخه تیم بندی مهم محصول ها تارنما و مانند آن، البته نباید در به کارگیری از عبارات کلیدی در نشانی صفحه ها تارنما زیاده روی کرد. به دلیل آنکه این عمل به بهینه سازی وبسایت شما صدمه خواهد زد.

ساخت هماهنگی بین نشانی و تیتر ورقه
در موتورهای کاوش و شبکه‌های‌عمومی، نشانی صفحه های یاور با تیتر صفحه ها ظواهر می گردد. برای ارتقاء متکی بودن یوزرها می بایست در بین این دو یک هماهنگی وجود داشته باشد. شما میتوانید نشانی صفحه های و تیتر صفحه ها را یکسان گزینش فرمائید تا این همآهنگی به حداکثر رسد.

حروف ربط را از URL حذف نمایید
حروفی مانند و، از، یک، البته، و مانند اینها را می قدرت از نشانی صفحه های حذف کرد و نشانی کوتاه تری تشکیل داد. استعمال از حروف ربط در ساختار تارنما ضرورتی ندارد. شما می‌توانید با حذف این حروف نشانی تارنما جالب تری ایجاد نمایید.

تعداد فولدر ها را محصور فرمائید
با وجود آنکه صدها نوشته‌ی علمی فارسی و هزاران نوشته‌ی علمی انگلیسی در باره بایستگی حذف فایل های غیر ضروری منتشر گردیده‌است. همچنان تارنما های بخش اعظمی در موضوع های متفاوت از فولدر های غیر ضروری استعمال می نمایند. ساخت زیرشاخه های غیر ضروری مانند زیرشاخه PAGE برای همگی صفحه ها تارنما، یا این که تحت شاخه Post برای تمامی مطالب منتشر گردیده در وبسایت، یا این که تحت شاخه Fa در وب سایت های یک زبانه، صرفا به ضرر و زیان تارنما شما میباشد. هرچه کاغذ در پایین شاخه فرعی تری از وب سایت قرار داشته باشد قیمت آن کمتر میباشد. به این ترتیب با حذف این ذیل شاخه های غیر ضروری می‌توانید به سئو وبسایت خویش به پردازید. یکی‌از راه‌حل های بهبود تجربیات کاربری رساندن مخاطب به شیت دلخواه در دست کم فرصت میباشد و این اصلی با وجود تحت شاخه های زیاد ناممکن میباشد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 148 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:41

اضافه کردن محتوای نو به سایتی آموزش لینک سازی خارجی که بعضی صفحه های آن به وسیله گوگل پاندا در گیر افت درجه گردیده اند. راه حل قابل قبولی برای برگشت درجه های از دست رفته میباشد. میتوان صفحاتی را که به وسیله گوگل پاندا مبتلا افت درجه گردیده اند را هم اصلاح و در نتیجه ها کاوش قرار بخشید.

تارنما هایی که بوسیله الگوریتم گوگل پاندا مجازات گردیده اند همچنان می‌توانند سکو نیکی برای صفحه های کیفیت عالی خویش داشته باشند.

در صورتی سایتی دارنده صفحاتی با محتوای ضعیف و صفحاتی با محتوای منحصربه‌فرد باشد. بسیار طبیعی میباشد که صفحه های باکیفیت وبسایت مرتبه خیر در گوگل داشته باشند و صفحه ها دارنده محتوای ضعیف به وسیله گوگل پاندا در گیر افت سکو شوند.

نکته : تعداد صفحه های ضعیف و تعداد صفحه های کار کشته در درجه کلی تارنما موءثر میباشد و به اصطلاح به آن DA یا این که اعتبار دامنه میگویند. یعنی اینکه در‌صورتی‌که سایتی تعداد متعددی ورقه بی چگونگی از دید محتوا داشته باشد درجه کلی زیر تری نسبت به رقبا بدست می‌آورد.

کل صفحه ها وب سایت نیازی به محتوای کیفیت خوب ندارد
مسلما قابلیت ساخت محتوای باکیفیت برای آحاد صفحه های تارنما ممکن وجود ندارد. از دید گوگل وب سایت کیفیت خوب سایتی میباشد که چیره صفحه های آن دارنده محتوای باکیفیت از دید استفاده کننده باشد. یعنی تعامل بالایی با استفاده کننده از حیث تعداد و مجال ماندگاری داشته باشد.

با اعتنا به اظهار نظرهای منتشر از کارشناسان گوگل یک وبسایت کیفیت خوب می بایست دامنه وسیعی از صفحه ها دارنده محتوای کیفیت خوب داشته باشد.

تا زمانیکه که تعداد صفحاتی که محتوای با کیفت ندارد زیاد نباشد نیازی به نگرانی درباره آن‌ها نیست.

براورده کردن انتظار استفاده کننده مهم ترین برهان از حیث الگوریتم گوگل پاندا
گاهی ما محتوای بسیار با کیفیتی ایجاد کرده ایم. البته این محتوا با کلیدواژه صحت تبلیغ نشده میباشد و زمانی که مخاطبان با کلید کلمه مد نظرشان بدین کاغذ مراجعه می نمایند محتوای دلخواه خویش را مشاهد نمی‌کنند. اینگونه صفحاتی از لحاظ گوگل صفحه های بی چگونگی از لحاظ محتوا قلمداد می‌شوند.

نمونه : اینفوگرافی اثر گوگل پاندا بر روی وبسایت کلمه و واژه کلیدی نامناسبی برای این نوشته‌ی علمی میباشد. درحالیکه نوشته‌علمی مطالب کاملی درباره گوگل پاندا ارائه می‌دهد البته در‌صورتی‌که کاربری با جستجوی کلمه و واژه کلیدی اینفوگرافی اثر گوگل پاندا بر تارنما به‌این نوشته‌علمی منتقل گردد. به طبع ناامید می‌شود. چون که مطالب بصورت اینفوگرافیک ارائه نگردیده میباشد.

براین اساس کلیدواژه های کانونی خویش را طوری گزینش نمائید که درصورتی که کاربری با آن کلید کلمه کاوش کرد و به نوشته‌ی علمی شما جابجایی یافت مطالب مطلوب با مراد اش را مشاهده نماید.

نکته: بجای سنجش تعداد مخاطبان یک کاغذ به سنجش تعداد مخاطبان راضی از محتوای صفحه ها بپردازید.

الگوریتم گوگل پاندا و محتوای اسکن

به جرآت میتوان خاطرنشان کرد که محتوای نسخه برداری در کشورمان یکی‌از مسائل و گرفتاری های اجتماعی میباشد. وقتی که می گوییم محتوای اسکن گرفتاری اجتماعی میباشد. فقط به تارنما ها اشاره نمیکنیم. متاسفانه امروز مشاهده خواهیم کرد که دانشنامه ها و نقطه پايان طومار های دانشگاهی نیز مبتلا چالش گرانقدر نسخه برداری بودن محتوا هستند.

بیشتر مالکان وب سایت ها گمان می نمایند که غربال مطالب اسکن تنها یک غربال میباشد و موجب حذف بدون نقص وب سایت آن‌ها از نتیجه ها کاوش یا این که بعبارتی پنالتی شدن وبسایت آنان نمیشود. مطلقا این تصور اشتباه میباشد.

واقعیت این میباشد که. John Mueller متخصص گوگل، الگوریتم گوگل پاندا را از الگوریتم تشخیص محتوای نسخه برداری غیر وابسته دانسته میباشد.

با این حالا در‌این نوشته‌ی علمی بدلیل آنکه تمامی ما به خطا این دو را یکی از میدانستیم. محتوای نسخه برداری را در پایین الگوریتم گوگل پاندا توضیح خوا‌هیم اعطا کرد.

Mueller جان مولر گفته میباشد که یک کدام از الویت های جايگاه دهی به یک ورقه سنجش این زمینه میباشد که آیا محتوای تولیدی شایسته ترین محتوای ممکن از آن نوع میباشد. نمونه : در صورتیکه شما محتوایی با تیتر باتری خودرو ساخت و ساز می‌کنید آیا نوشته‌ی علمی شما شایسته ترین نوشته ی علمی باتری خودرو در اینترنت میباشد. یا این که نه؟

محتوای شبیه
سایتی مانند phow را در حیث بگیرید 100 ها نوشته‌علمی درباره یک قضیه در‌این وب سایت درج شده میباشد. مثالا شما برای بازکردن قفل کیف سامسونت می توانید بیش تر از 100 نوشته‌علمی در‌این وبسایت بیابید. گوگل به کلیه این صفحه های سکو نخواهد بخشید. بعضی از این صفحه ها در گوگل درجه خیر خواهند داشت و ترافیک مطلوبی را هم به وب سایت روان می نمایند. ولی بیشتر این صفحه ها خیر در گوگل جايگاه بدست میاورند و خیر ترافیکی را به وب سایت منتقل می نمایند. براین اساس بهتراست که محتوای اینگونه صفحاتی را مخلوط و نشانی آن‌ها‌را به برگه ترکیب گردیده ریدارکت کنیم.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 103 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:04

معمولا اشخاصی به سراغ به کارگیری آموزش لینک سازی خارجی از وبمستر تولز میروند که میخواهند سایتشان را باصرفه‌سازی نمایند و از داده های عددی بازدید وبسایت رضایت چندانی ندارند. ولی وبمستران و صاحبان وب سایت، میتوانند با صرف مقداری فرصت در گوگل، به توفیق دست پیدا نمایند؛ البته ایراد این میباشد که‌این طرز‌ها وقت گیر و پرهزینه میباشد و به محض آنکه از پرداخت هزینه‌ها دست بکشید، اثرشان را از دست میدهند. در قبال، در حالتی‌که نمی توانید روی مبالغ سنگین سرمایه‌گذاری فرمائید، عالی میباشد سعی و تمرکزتان روی بالا بردن ارگانیک ترافیک وب سایت از روش بهینه سازی باشد و از راهنمای وبمستر تولز امداد بگیرید تا متوجه گردید پرورش شما از چه طریقی نتیجه ها می شود. خوشبختانه گوگل برای آن‌که نماد بدهد تارنما را چه طور تحلیل می‌نماید، ابزاری معمولی در مشت شما گذارده میباشد.

وبمستر تولز یا این که سرچ کنسول گوگل چیست؟
GSC یا این که (Google Search Console) که در پیشین با اسم گوگل وبمستر تولز شناخته می شد، پلتفرم مجانی گوگل برای صاحبان سایت‌ها میباشد. عده ای که از این پلتفرم استعمال می‌نمایند، کار کشته به پژوهش بر روی کارایی اینترنت‌وب سایت خویش میباشند تا آن را بهبود بخشند. این پلتفرم ممکن میباشد مقداری سردرگم کننده باشد، البته در‌این مقاله از یادگرفتن گوگل سرچ کنسول با طرز فعالیت آن آشنا خواهید شد. در گوگل سرچ کنسول میتوانید دامنه‌هایی که به شما ارجاع یافته‌اند (Backlinks) را ملاحظه کنید، عملکردهای ورژن موبایلی و شرایط ریسپانسیو وبسایت خویش را پژوهش نمائید، نتیجه ها جستجوهای مربوط به وب سایت را ببیند و ترافیکی که هر شیت و هرمورد از لغات در وبسایت به خویش تخصیص داده‌اند، احتساب فرمایید. در سرچ کنسول گوگل می توانید خطاهایی که هر ورقه از وب سایت شما ممکن میباشد تولید نماید را ملاحظه کنید. این اشتباهات مرتبط با ایندکس (Index) شدن صفحه ها در دیتابیس‌های گوگل می باشند و برای seo مضر خواهند بود. می توانید یک نقشه تارنما یا این که (Sitemap) ساخت و ساز کرده و به ربات‌های گوگل در ایندکس کردن خوب و سریع‌خیس وب سایت خویش امداد فرمائید. همینطور میتوانید یک فولدر دسترسی ربات یا این که (robotsx.txt) ساخت‌و‌ساز نمایید یا این که فولدر از پیش ساخته خویش را اعتبارسنجی فرمایید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:24

سئو آف پیج همه شغل هایی میباشد آموزش لینک سازی خارجی که در فارغ تارنما، برای بهبود مرتبه وب سایت خویش در گوگل اجرا می دهید. seo وبسایت معمولاً به seo داخلی و مواقعی مانند ساختار تارنما، محتوای تارنما، سرعت وب سایت، seo عکس های وبسایت و... اشاره داراست. البته سئوی آف پیج بطور مجموع زمینه متفاوتی میباشد، در سئوی آف پیج قضیه ساخت‌و‌ساز بک پیوند، شغل در شبکه های مردمی، بهینه سازی محلی و مفاد این چنینی میباشد. به ذکر بی آلایش خیس سئوی خارجی در معنای بازاریابی برای وب سایت و بیزنس آنلاین میباشد. با این تعریف‌و‌تمجید بنظر می‌رسد که offpage بسیاری از منظور تک تک مدیران وبسایت ها در مجموع مسئله ها باشد. سوای اعتنا به اینکه شما یک وبسایت تکثیر کلیپ مجانی را اداره میکنید و یا این که یک وبسایت فروشگاهی را مدیر می‌نمایید، غرض آخری شما از ساخت‌و‌ساز وبسایت و seo کردن آن ارتقا مخاطبان وبسایت میباشد. براین اساس بازاریابی محتوای ایجاد گردیده در وبسایت، برای شما از هر قضیه دیگری ارزشمندتر خواهد بود. به دلیل آنکه با بازایابی تولیدها ایجاد گردیده هزینه ای که بابت بازاریابی میپردازید به طور بی واسطه باعث به ارتقاء نرخ تبدیل وب سایت شما شود.

سئوی آف پیج- ساخت‌و‌ساز دوراندیشی و متکی بودن برای مارک
هنگامی که از seo حرف میشود همگی ما پیش از هر چیزی به seo داخلی می‌پنداریم، ساخت و ساز یک محتوای بی سابقه و مخصوص، ساخت‌و‌ساز یک ساختار مطلوب برای اکران تارنما در تلفن همراه، ارتقا سرعت تارنما، همگی این امور بسیار اثر گذار و اثرگذار می باشند. شاید اصطلاح محتوا سلطان میباشد در بهینه سازی داخلی را شنیده اید. این گزاره به معنای التفات محتوا در بهینه سازی میباشد. در offpage مقصود ما این میباشد که‌این محتوا را به کاربر عرضه کنیم. سئوی خارجی بدنبال کاربر بلقوه برای محتوای ایجاد گردیده میشود. و با تبلیغ برای استفاده کننده بالقوه سعی بر ارتقاء تعداد کاربر تارنما و در غایت seo نرخ تبدیل وبسایت داراست. می قدرت ذکر کرد seo داخلی و سئوی خارجی دو روی یک سکه می‌باشند و سوای یکی این دو، دیگری بی منفعت و بی تاثیر میباشد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:30

گوگل براحتی می‌توانند عکس ها، کلیپ ها آموزش لینک سازی خارجی و بقیه ملتی مدیا های وب سایت شمارا ایندکس نماید. به این ترتیب می‌توانید براحتی با ساخت‌و‌ساز محتوای ملتی مدیای دیدنی ماندگاری مخاطب در تارنما را ارتقاء داده و تعامل وی با تارنما را بیشتر فرمائید.

7- از لغات کلیدی LSI- Latent-Semantic Indexing  به کارگیری فرمایید
گوگل براحتی قادر است عبارات کلیدی LSI را در محتوای شما تشخیص دهد. این عبارات کلیدی به شما امداد می نمایند که محتوای تارنما خویش را راحتتر با مراد استفاده کننده هم خوانی فرمایید. برای یافتن لغت ها کلیدی LSI واژه و کلمه کلید خویش را در گوگل درج کرده و از لیست گشوده گردیده در باکس جستجوی گوگل و همینطور از کلمه ها کلیدی توصیه گردیده در انتهای ورقه نتیجه ها کاوش منفعت بگیرید. این لغت ها بیشترین لغت ها به شغل رفته به وسیله مخاطبان بیزنس شما میباشد.

8- ساخت‌و‌ساز بک پیوند های مرتبط به محتوای خویش
ایجاد بک لینک و پیوند کیفیت خوب بسیار اساسی میباشد. برای توفیق در استراتژی ساخت بک پیوند فقط به یک نکته دقت نمائید و آن تهیه و تنظیم بک لینک و پیوند از وبسایت های مرتبط میباشد. اخذ بک لینک و پیوند از وبسایت های مرتبط ممکن میباشد وقت گیر باشد. البته پس از آنکه لینک و پیوند های کیفیت عالی تهیه و تنظیم کردید مزیت آن بها فرصت و هزینه ای که بابت آن پرداخت نموده اید را خواهد داشت.

9- چگونگی بک لینک و پیوند بیش تر از تعداد بک پیوند مداقه داراست
گوگل در نوشته ی علمی ای درباره چگونگی بک لینک و پیوند با صراحت اعلام نموده است که یک تارنما با 10 بک لینک و پیوند باکیفیت و مرتبط، مرتبه بهتری از سایتی با 100 بک پیوند بی چگونگی و نامرتبط بدست خواهد آورد. براین اساس بجای ایجاد 100 پیوند بی چگونگی، 10 لینک و پیوند کیفیت بالا ساخت و ساز نمایید.

10- همواره از دامنه های آیتم اتکا برای بازاریابی محتوای خویش به کار گیری فرمایید
استعمال از دامنه های گزینه اتکا برای بازاریابی محتوا در معنای آن میباشد که شما هنگامیکه می‌خواهید محتوای خویش را تبلیغ نمائید خوب میباشد که از دامنه های معتبری مانند کانال اجتماعی لینکدین و... استعمال فرمایید.

11- از به کارگیری بیش تر از حد از تبلیغات به پرهیزید
تبلیغات بیشتراز حد سبب افت تجارب کاربری تارنما شود. و گوگل نیز با به کارگیری بیش تر از حد از تبلیغات مخالف میباشد. از طرفی بدلیل آنکه برای اخذ تبلیغات زیاد شما بایستی از یکسری پلتفرم تبلیغاتی به کار گیری نمایید. زیاد بودن تبلیغات به نماید شدن تارنما شما خواهد انجامید.

12- یوزرها را با یاری کلمه های دیدنی و Call to Action به تعامل با تارنما دعوت نمائید
شما بایستی برای تشویق استفاده کننده به اعمال کاری که مد نظرتان میباشد از عباراتی استعمال نمائید که به شدت ترغیب کننده باشند و درصد بالایی از مخاطبان وبسایت به کلیک کردن بر روی دکمه ای که شما برای ایفا آن فعالیت در لحاظ گرفته اید تشویق شوند.

13- تلاش نکنید که یوزرها یا این که موتورهای کاوش را فریب دهید
در سال 2018 تاکتیک هایی مانند کلوکینگ (ساخت محتوای دروغین در وبسایت) و یا این که ریدایرکت کردن استفاده کننده به برگه ای ناخواسته به جز خسارت برای وبسایت شما چیزی به یار و همدم نخواهد داشت. براین اساس بجای عملکرد برای فریب گوگل به ساخت‌و‌ساز بها در محتوای خویش تصور کنید.

14- برای وایرال گردیده محتوای خویش کار بیشتری در شبکه‌های‌مردمی اجرا دهید
برای آنکه محتوای خویش را برای جمع عظیم تری تبلیغ نمایید و به وسیله دامنه وسیعتری از مخاطبان شناخته گردید میتوانید از شبکه‌های‌عمومی یاری گرفته و خلال تبلیغ به وبسایت خویش نیز بک پیوند بدهید. بازاریابی در شبکه‌های‌اجتماعی می‌تواند به ارتقاء ترافیک وبسایت شما سبب ساز خواهد شد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 302 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:35